piątek, 1 czerwca 2012

50 Cent o problemach Young Bucka i swojej sytuacji finansowej


50 Cent wydał niedawno mixtape pt. "The Lost Tapes" i z tej okazji zaczął nawet udzielać wywiadów. W jednym z nich szef G-Unit wypowiedział się na temat swojej sytuacji finansowej, a także Young Bucka, który jego zdaniem, ugryzł rękę, która go karmiła.

50 trafił co prawda w tym roku na listę Forbesa przestawiającą pięciu najbogatszych raperów (pisaliśmy o tym tutaj - Pięciu najbogatszych raperów według Forbesa), ale dopiero na ostatnim miejscu. Ja sam zastanawiałem się w ostatnich dniach na temat jego sytuacji finansowej i czy wkrótce nie usłyszymy o problemach finansowych rapera. 50 jest jednak jak zwykle pewny swego:

"Jestem na liście Forbesa już od dziesięciu kolejnych lat. Gdy się tam znalazłem w tym roku, byłem szczerze zdziwiony. Zrobiłem sobie pieprzoną przerwę, byłem na wakacjach, a i tak tam jestem. Działam teraz w inny sposób i to się opłaca. Spójrz na to od tej strony - nie wydałem albumu od trzech lat i wciąż jestem na liście? Pokaż mi innych, którzy tak potrafią".

50 został również zagadnięty o fatalną sytuację finansową Young Bucka:

"Tam skąd pochodzę przestrzegamy konkretnej zasady - nie gryź ręki, która cię karmi. Jeśli dążysz do tego, by ktoś osiągnął sukces na każdym polu, płacisz jego podatki nawet jak roztrwoni pieniądze, a on dalej okazuje brak szacunku i opowiada bzdury - jest to nie w porządku. Współczuję komuś kto nie ma żadnych perspektyw. Ale to jego wina, że zachował się głupio".

1 komentarz:

Tomek Olchawa pisze...

A albumu wciąż nie widać...

Prześlij komentarz