środa, 9 maja 2012

Juelz Santana: projekt z Lil Wayne'em cały czas w planach


Kilka dni temu Lil Wayne udzielił wypowiedzi, z której wynikało dobitnie, że płyta pt. "I Can't Feel My Face" z Juelzem Santaną nigdy już się nie ukaże. Ten jednak zaprzeczył tym pogłoskom, twierdząc, że projekt cały czas jest w planach.

"Ja i Wayne nagrywaliśmy muzykę na "I Can't Feel My Face" przez jakieś 5 lat. Tak naprawdę mamy tony kawałków, które wypłynęły na ulice. Z pewnych przyczyn projekt nie ukazał się w swoim czasie. Dokładnie tak jak album T-Wayne" - wyjaśnił członek Dipsetu.

"Mówiąc w skrócie - Lil Wayne uderzył do mnie, gdy już wyszedł z więzienia. Powiedział coś w stylu 'powinniśmy finalizować album'. To był jednak czas krótko po tym, jak moje studio zostało najechane przez policję. To była dla mnie naprawdę trudna sytuacja" - mówił dalej Juelz.

"Rozmawiałem ostatnio z Weezym. Rozmawiałem przed tym wywiadem i zaraz po nim. Zrobimy to. Myślę, że gdy powiedział, że ruszył dalej, ludzie odebrali to, jakby nie chciał już nigdy robić tego albumu. Rozmawialiśmy o tym. Na sto procent do tego wrócimy".

Stówa, że album nigdy się nie pojawi. Ktoś podejmie wyzwanie?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

niech Santana wyda najpierw solo i mixtape :) od 2 lat wydaje hehe

Anonimowy pisze...

może lepiej niech nie wydaje... nie każdy kto wyda jakikolwiek szit jest raperem.

Prześlij komentarz