piątek, 6 kwietnia 2012

Beanie Sigel i Scarface zapowiadają wspólną płytę


Raperzy Beanie Sigel i Scarface zapowiedzieli w ostatnim czasie za pośrednictwem Twittera, że planują wydanie wspólnego projektu, który zatytułowany będzie "Mac And Brad". Informacje te potwierdzone zostały przez samych zainteresowanych podczas audycji radiowej, w rozmowie ze Statik Selektah. Podczas wywiadu, którego udzielał Beanie Sigel, do studia zadzwonił Scarface i udzielił następującej wypowiedzi:

"Nie mogę się doczekać. Ja i Beans robimy teraz dobre rzeczy. Wiesz, na razie są to oddzielne solowe projekty, ale w końcu połączymy siły i to ogarniemy. Chciałem tylko podzielić się tą informacją. Wchodzę w to."

Beanie Sigel natomiast poczynił inną interesującą uwagę, mówiąc, że Scarface jest raperem, z którym zawsze chciał nagrać kawałek.

"To jest prawdziwa rzecz, bo on jest dla mnie jak brat, starszy brat. Od mojego pierwszego albumu 'The Truth' chciałem mieć z nim track. Pytali mnie, z kim chcę pracować, a ja mówiłem, że ze Scarface'em. Czułem to tak, że mając z nim track, gdybym nawet już nigdy nie mógł zarapować, byłoby i tak spoko. Misja wykonana".

Żadne szczegóły na temat albumu "Mac And Brad" nie zostały jednak ujawnione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz