wtorek, 13 marca 2012

Mystikal (Feat. Lil Wayne & Birdman) - Original (teledysk)


Pojawienie się Mystikala w Cash Money mnie osobiście bardzo cieszy i z niecierpliwością oczekuję pierwszej od 2001 roku płyty tego wykonawcy. Numer "Original" specjalnie mnie co prawda nie przekonuje, ale sam klip jest wysokobudżetowy i cieszy oko. Co więcej, wydaje się zapowiadać, że album ex-członka No Limit faktycznie się ukaże i to być może w nie tak dalekiej przyszłości.

Całość każe jednak postawić kilka ważnych pytań:

1. Dlaczego spośród wszystkich możliwych opcji zdecydowano się, by refren wykonał właśnie Birdman?
2. Kto ubierał Lil Wayne'a i na jakiej zasadzie dobrał kolory?
3. Jak to jest, że wytwórnię stać na klip, a na ubrania już nie - po nieuciętych metkach wnioskuję, że po zdjęciach trzeba było je oddać...
4. Czemu Mystikal zdecydował się na tak drastyczną zmianę fryzury?



A tak już serio, sam Mystikal zapowiedział tytuł całej płyty i skomentował kwestię pracy nad klipem:

"Wiem, że czekaliście na tę płytę. Będzie zatytułowana "Original". Przez te sześć lat, jak mnie nie było, nigdy nie płakałem, ale podczas pracy nad tym klipem naprawdę musiałem powstrzymywać łzy".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz