czwartek, 19 stycznia 2012

Lil Boosie - list do fanów


W Bang Time od czasu do czasu obowiązkowo zadajemy sobie pytanie, co tam u Lil Boosiego. W ostatnim czasie nie są to niestety informacje dobre. Tymczasem jednak możemy podzielić się wiadomościami z pierwszej ręki. Ex-frontman Trill Ent opublikował bowiem list skierowany do fanów, w którym pisze o swoich wyrokach, czyją płytę powinniśmy kupić, kto go wspiera i jakie są plany wydawnicze jego i osób z nim związanych. Oto tłumaczenie.

"List do wszystkich moich fanów.

Po pierwsze, chcę Wam wszystkim podziękować za to, że wspieracie mnie w tych trudnych czasach. W zeszłym miesiącu zostałem skazany na osiem lat z uwzględnieniem tego, co już odsiedziałem, więc będę musiał odbyć 19 miesięcy tego wyroku [nie kumam tej matematyki - przyp. tłum.]. Będę miał sprawę o to zabójstwo w kwietniu, więc proszę pamiętajcie o mnie w swoich modlitwach.

Do wszystkich fanów, którzy do mnie piszą - pamiętajcie, żeby umieścić swój adres, żebym mógł Wam odpowiedzieć. Trudno jest odpisać każdemu, ale robię, co mogę. Chciałbym również, żeby wszyscy moi fani kupili nowy album Young Jeezy'ego TM 103 - on jest prawdziwym ziomkiem z wielkim sercem. Chciałbym podziękować takim osobom jak: Plies, Yo Gotti, Marcus Spears, Jout Dallas, Earl Wayne i Jamarcus Russell za to, że są w porządku wobec mnie, Pacmanowi także. Moja córka Iviona wypuści niedługo album, wiec nie przegap tego. To będzie GORĄCE.

Naprawdę doceniam wszystkich, którzy okazują wsparcie za pośrednictwem www.boosiejustice.com i wszystkich, którzy podpisali petycję. Chciałbym zapewnić wszystkich fanów, że jesteście dla mnie wyjątkowi, bo gdyby Was nie było, nie byłoby i mnie. Gratulacje dla Webbiego za album "Savage Life 3". Już wkrótce pojawi się w sklepach nowe DVD Boosiego "The Come Up". Książka opisująca moje życie wyjdzie pod koniec 2012. Mój label Bad Azz Ent wypuści w tym roku kompilację. Chciałbym podziękować BOGU za wszystko. Teraz już wiem, jak odróżnić fałsz od prawdy.

Chciałbym również pozdrowić najprawdziwszą kobietę na świecie, moją MAMĘ - panią Connie, która jest moim przyjacielem, matką, duchowym doradcą i fanem numer jeden.

Boosie Boo"

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

AŻ SIE ŁEZKA W OKU KRENCI

Madyo pisze...

no masakra

Prześlij komentarz