czwartek, 15 grudnia 2011

"Wiz Khalifa nie ma swagu" Waka Flocka Flame + zapowiedź albumu, nowych adlibów + premiera mikstejpu

Druga połowa duetu "Ferrari Boyz" nie próżnuje
W poprzednim poście zrobiłem update nt. Gucci Mane'a, przyszła pora na jego podopiecznego, który przerasta go pod paroma względami, a na pewno już natężeniem adlibów na zwrotkę. Wacka Flocka Flame, w przeciwieństwie do swojego kumpla, nie przesiedział ostatnio w więzieniu zbyt dużo i miał czas na sporo rzeczy, oto najważniejsze z nich:

  • Flocka zdisował w wywiadzie Wiz Khalifę, twierdząc, że koleś w ogóle nie ma "swagu"
  • Trwają prace nad nowym albumem na 2012 rok. Kluczowym współtwórcą będzie Lex Luger. Jest sporo spekulacji nad featuringami. Tytuł to "Triple F...". Będą nowe adliby. Premiera zapowiedziana na pierwszy kwartał 2012.
  • Raper wypuścił nowy mikstejp z French Montaną "Lock Out"
Szczegóły w rozwinięciu.
1. Szczerze, nie dziwi mnie, że Waka nie darzy sympatią Wiz Khalify - dwa półtruskulowe albumy, jeden fajny mikstejp i potem hit singiel. Tak musi wyglądać jego kariera w oczach Flockavelliego. On sam ma zupełnie inne podejście, spędza pół roku w piwnicy z Lexem Lugerem, wydaje dziesiątki mikstejpów i kolaboracji rocznie, no i sypie tymi adlibami....

Oni nie mają swagu. Hajpują się na sam szczyt. Nie muszę tutaj nic ściemniać... Wielu ludzi wybuczało mnie ze sceny. Mam wrażenie, że oni w ogóle nie szanują tego, co jest prawdziwe. Wiz... Wiz.
Wypowiedź chaotyczna trochę,  no ale trudno... Nie można oczekiwać zbyt wiele. Nasz ziomek pewnie jest solidnie przepracowany.
2. Pełny tytuł drugiej płyty Waki Flocki Flame'a " Triple F Life: Friends, Fans & Fa mily" zapowiada jakieś sentymenty i smuty, ale... Sporo wskazuje na to, że będzie inaczej. Raper udzielił wywiadu dla pigeonsandplanes. Oto najważniejsze fragmenty:

Tak, nowy album nadchodzi, ziomuś! (...) To będzie kolejny klasyk. Nie może się znacząco różnić od poprzednika, bo nagra go ta sama osoba. To będzie upgrade. (...) Będzie sporo fituringów. Koniecznie ściągnę DMXa. Może Big Seana... Muszę zaprosić raperów z mojej generacji. Tyler The Creator też w tym jest.
No kluczowy punkt programu - nowe adliby! Niestety, wywiad był telefoniczny i nawet autor nie miał śmiałości wychwycić, jak dokładnie ma brzmieć nowe dzieło Waki Flocki Flame'a. W zamian dostaliśmy audio:


Czuję, że zmieniłem oblicze hip-hopu. Czuję, że miałem na to wpływ, bo przede mną mówili, że hip-hop nie żyje, albo było mu brak frajdy. Ja wyszedłem z nową sceną, nowym brzmieniem. Przywróciłem mu życie.
 3.  Waka wypuścił nowy mikstejp. Tytuł, nie pierwszy już raz, ewidentnie nawiązuje do NBA. "Lock Out" z French Montaną zdobędziecie między innymi na datpiff.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz