wtorek, 13 grudnia 2011

Gucci Mane wyszedł z więzienia / zarabia 25k $ miesięcznie

Burr! So icyyy!
Cóż, ten człowiek potrafi nas zachwycać. Raper udzielił pierwszego wywiadu po opuszczeniu więzienia w niedzielę.  Dodatkowo, światło dzienne ujrzało parę innych faktów z jego życia, dlatego zdecydowałem się zebrać wszystko do, hmm, kupy. Byłem przekonany, że po wytatuowaniu loda na twarzy i oficjalnie badanych zaburzeniach w psychice nic mnie nie zaskoczy... Sprawdzimy. Zatem, co słychać u Gucciego?
  • Nasz ziomek zarzeka się, że nie wróci już do więzienia
  • Według oficjalnych papierów, raper zarabia 25 tysiące dolców miesięcznie
  • Do sklepów właśnie trafiła jego nowa płyta nagrana w duecie z niejaką V-Nasty "BAYTL"
Więcej w rozwinięciu:
1. W rozmowie dla XXL Gucci stwierdził:
To chyba (haha, chyba!) była moja ostatnia wizyta w więzieniu. Serio tak uważam. Miałem czas, by się zastanowić nad wszystkim, co robię. Przebywanie z dala od fanów sprawiło, że chcę jak najszybciej wrócić do studia, koncertowania, doceniania mojej pracy i tego, co robię.
2. Właśnie, "tego, co robię"! Jakże kluczowe jest to zdanie. Gucci zakończył też właśnie ugodą starcie o alimenty dla swojego czteroletniego syna. Będzie płacił na jego utrzymanie dwa tysiące dolców. Co ciekawe, w ręce serwisu TMZ wpadły papiery potwierdzające też miesięczne dochody rapera - 24, 908 $. Z jednej strony Mr. So Icy spędził sporo czasu za kratkami w tym roku, co nie sprzyja przypływom gotówki, z drugiej to trochę mało, jak na człowieka, który wozi się Ferrari ;) Zatem, albo, o czym niejeden raz już wspominałem, to wszystko jest pożyczane i/lub na kredyt, lub też raper miał jednak do niedawna całkiem sporo przychodów z nieco mniej oficjalnych źródeł i widocznie słusznie przesiedział swoje za kratkami, a możliwe, że powinien nawet więcej ;)

3. Wspomnianie "BAYTL" właśnie siedzi w moim odtwarzaczu. Zbliżając się do końca płyty, dalej nie mam bladego pojęcia, kim jest ta skrzecząca laseczka ("briiick squaaad"), niejaka V-Nasty, ale trudno. Oto, co o płycie ma do powiedzenia sam Gucci Mane, ponownie wg XXL:
Myślę, że ludzie będą zaskoczeni tym, jak dobrze brzmi ta muzyka. Naprawdę wielu się zdziwi.
 Po 40 minutach mój poziom zaskoczenia jest równy zero. Niemniej, BURRR BURRR BURRR!

1 komentarz:

T-Virus pisze...

To czekamy na kolejny wyrok :D

Prześlij komentarz