piątek, 9 grudnia 2011

E-40 - trzy nowe albumy pod koniec lutego!


E-40 w latach 2010-2011 wydawał po dwie płyty tego samego dnia. Dosłownie kilka dni temu zastanawiałem się, czy w przyszłym roku reprezentant Bay będzie kontynuował tę tradycję. Trochę zmartwił mnie wtedy brak jakichkolwiek informacji na ten temat. Tymczasem można powiedzieć, że wywołałem wilka z lasu. E-40 zapowiedział bowiem, że 28 lutego 2012 pojawią się w sklepach aż 3 jego albumy.

"Wydaję 'The Block Brochure: Welcome to the Soil 1', 'The Block Brochure: Welcome to the Soil 2' i 'The Block Brochure: Welcome to the Soil 3'" - powiedział raper - "Wszystkie wyjdą tego samego dnia - 28 lutego. Zobaczycie je wszystkie na półkach sklepowych obok siebie. Będą też na iTunes. Wrzucimy tam również specjalną edycję - trzypak w dobrej cenie. Ale jeśli masz hajs tylko na jedną, kup jedną. Potem za kilka tygodni przyjdziesz po kolejną. Przekraczam granice. Mam swój własny label i żadnych pośredników. Mam swoją dystrybucję. Nigdzie nie mam umowy jako artysta. To wspaniała sytuacja".

Dlaczego raper wydaje albumy tak masowo?

"Rapowanie jest moją pasją. Zawsze znajdą się ludzie, którzy chcą mnie słuchać.(...) Niektórzy wypuszczają rocznie 3-4 mixtape'y. Oczywiście nie mam nic do mixtape'ów. Lubię je. Niemniej jednak niektórzy wypuszczają mixtape'y, które tak naprawdę są pełnoprawnymi albumami. Nazywają je w ten sposób, bo jest to swego rodzaju ubezpieczenie. Jeśli projekt się nie spodoba, powiedzą 'och, to był tylko mixtape'. Ja natomiast wypuszczam albumy. Wydaję rzeczy, które rozprzestrzeniają się jak grypa i są zaraźliwe jak ziewanie.

Jaranko? A może trzy płyty jednego dnia to już za dużo?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jak najbardziej jaranko. E-40 to przejebany typ, człowiek legenda :)

Prześlij komentarz