wtorek, 22 listopada 2011

5 najlepszych raperów według Juvenile'a


Nowa płyta Juvenile'a ma trafić do sklepów już 13 grudnia. Wykonawca w ostatnim wywiadzie wypowiedział się na temat najlepszych jego zdaniem raperów, jak i gości, których możemy oczekiwać na albumie "Rejuvenation".

"Jestem tak jakby fanem tej muzyki. Lubię prawdziwy hiphop - jak ludzie naprawdę rapują, rymują i składają słowa. Myślę, że [Rick] Ross jest jednym z nich. Ross jest na szczycie listy najlepszych według mnie raperów. W tej chwili wygląda to tak: Ross, Wayne, Jay-Z, Kanye, T.I.. To jest właśnie pierwsza piątka. Nie ma wielu innych raperów, których mógłbym postawić na piedestale".

Tyle rozważań o najlepszych raperach. Kto natomiast wystąpi gościnnie na nowym albumie ex-członka Cash Money?

"Drake jest kolesiem, który robi takie bardziej klimatyczne rzeczy. W tej całej sytuacji śmieszne jest to, że nawet nie słyszałem naszego tracku. Po prostu w ciemno zaufałem Mannie Freshowi. To wygląda bardziej tak, że Drake coś zrobił, a ja tylko podążyłem za nim. Są również inne osoby, z którymi współpracowałem - Lloyd, Trey Songz - to mój człowiek. Robiłem z nim numery zanim jeszcze rozpoczęła się jego kariera".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz