czwartek, 20 października 2011

Xzibit zapowiada nowy album


Na początku roku informowaliśmy Was o tym, że Xzibit dołączył do grona spłukanych raperów (przeczytaj o tym tutaj). Teraz natomiast artysta zapowiedział powrót z nowym albumem. Płyta ma być zatytułowana "Napalm" i już wkrótce być gotowa do wydania.

"Pracowałem nad tym mniej więcej pół roku. W tej chwili mam 3/4 albumu gotowe. Jestem tym naprawdę podekscytowany, bo nie wypuściłem żadnego nagrania od 2007 roku" - powiedział Xzibit.

"Myślę, że to jest mój czas. Nie wyprodukowałem nic w tym stylu przez długi czas. Jak to już wyjdzie, wszyscy będziecie pod wrażeniem" - dodał raper.

Xzibit wypowiedział się w wywiadzie również na temat swojego pierwszego spotkania z Dr. Dre:

"Nie pamiętam pierwszego razu, kiedy spotkałem Dre. Pamiętam natomiast naszą pierwszą współpracę. Prawdopodobnie gdzieś się minęliśmy, ale wszystko zaczęło się tak naprawdę od chwili, gdy zadzwonił i zaproponował współpracę nad 'Bitch Please'. Wtedy pracowałem z nim po raz pierwszy. No i rozwaliliśmy to".

Jak myślicie, jest Xzibit jeszcze w stanie odbudować swoją karierę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz