wtorek, 11 października 2011

Lloyd dołączy do Young Money?


Lloyd to piosenkarz R&B, który nagrał z Lil Wayne'em już niejeden numer. Ostatnio obaj panowie trochę wspólnie koncertowali. W internecie pojawiły się plotki jakoby pierwszy z artystów miał dołączyć do wytwórni Young Money. Sprawę skomentował sam zainteresowany.

"Nie podpisałem żadnych dokumentów, ale to jest moja rodzina. Myślę, że tu chodzi o zrozumienie. Właśnie wróciłem z trasy, w której byłem z Wayne'em, była to jego pierwsza po wyjściu z wiezienia. Ze wszystkich ludzi na świecie, którzy mogli w niej brać udział - a oczywiście każdy by chciał mieć taką możliwość - on podbił do mnie osobiście i zapytał, czy jestem zainteresowany. Myślę, że to mówi bardzo dużo. Jeśli jest jakieś miejsce na świecie, w którym chciałbym być, jest to Young Money".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz