czwartek, 11 sierpnia 2011

Kutt Calhoun - Red-Headed Stepchild EP



Są takie wydawnictwa, które nie rozejdą się w setkach tysięcy egzemplarzy. Są takie wytwórnie, które wydają płyty kompletnie niezależnie, a mimo to ich produkcje są w pełni profesjonalnie. Są tacy raperzy, którzy mają wielki problem z tym, by wyjść z cienia swoich popularniejszych kolegów, a mimo to ich propsujemy ;) W tym tygodniu swoją premierę ma "Red-Headed Stepchild EP" wydana przez Strange Music Tech N9ne'a. To 20-minutowa dawka pierwszej klasy brzmień z Kansas City.
Najlepsze w kumplach Tech N9ne'a (Krizz Kaliko oraz Kutt Calhoun) jest to, że nie ukrywają oni swojej drugorzędnej roli w działaniach Strange Music i starają się to sprzedać z jak najciekawszej strony. Tak też jest na Red-Headed Stepchild. Kutt już na wstępie albumu tłumaczy znaczenie tytułu:
Red-Headed Stepchild (dosłownie rudy przyrodni dzieciak) to ten dzieciak, który nie pasuje do całości obrazu. Pojawia się niewiadomo skąd i wszystko Ci psuje. (...) Czuję, że ja jestem takim dzieckiem. Dzieckiem przemysłu muzycznego, rodziny, czarną owcą. Nawet w Strange Music czasem tak się czuję. Gdy coś pójdzie nie tak, wszyscy patrzą na mnie i to do mnie mają pretensje.
Alternatywnie, w tym wideo:


Nie będę kusił się tu jakąkolwiek recenzję tego wydawnictwa, bo jej napisane zajęłoby mi tyle czasu, co kilkukrotne odsłuchanie tej płytki. Wrzucam poniżej tracklistę i polecam obczaić całość samemu. Klipów do płyty brak.
  1. Intro 
  2. All By My Lonely 
  3. Child's Play 
  4. Charlie Sheen 
  5. I'm The One 
  6. I'm Forever
Odsłuch z Amazon: http://amzn.com/B005FFV3GU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz