czwartek, 7 lipca 2011

Birdman komentuje kwestię swojego majątku


Nie tak dawno temu "Forbes" ogłosił listę najbogatszych raperów. Na wysokiej pozycji pojawił się Birdman z majątkiem oszacowanym na około 100 milionów dolarów. Początkowo szef Cash Money jarał się tym wyróżnieniem, co można było zobaczyć chociażby w teledyskach. Po przemyśleniu sprawy Birdman jak widać zmienił zdanie.

"Myślę, że powinni wyżej oszacować moją wartość, jeśli spojrzeliby na markę i te wszystkie lata. Mam na myśli to, że oszacowali mnie na sto milionów, a jestem w grze już 22 lata, więc to daje ile? - 4 czy 5 milionów rocznie. Nie wczuwam się. Nie obchodzi mnie lista Forbesa. Nie robi to na mnie wrażenia. Nic do nich nie mam, szanuję to, ale powinni wszystko dobrze przeliczyć" - powiedział szef Cash Money.

"Nie wiem, jak to przeliczyli. Jak dla mnie liczby są za niskie. Powiedzieli, że zarobiłem 100 milionów dolarów. Nie wiem skąd to się wzięło. Mam na pewno więcej niż sto milionów. To niska suma dla mnie. Ale wszystko jest spoko. Szanuję to. Wiemy, co robić dalej. Moim życiowym celem jest zostanie miliarderem. I nie jestem wcale tak daleko" - dodał Birdman.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No rzeczywiście 100 milionów dolarów to "nie dużo" ... ufff i jeszcze za mało ? Ty Birdman ziomeczku coś chyba pierdzielisz ... haha :D @Deejay

Maciej Jamroziński pisze...

BIRDMAN ! YoungMoneyCashMoney !

Prześlij komentarz