sobota, 11 czerwca 2011

Shawty Lo w G-Unit


Jeden z najgorszych raperów z Południa potrafi sobie, jak widać, dobrze poradzić w trudnych dla przemysłu muzycznego czasach. Shawty Lo, bo o nim mowa, ogłosił właśnie, że podpisał kontrakt z samym 50 Centem.

"To jest jak nowy początek. Potrzebowałem kogoś, kto będzie mnie wspierał. 50 jest geniuszem marketingu i ja też mam potencjał. Umowa z G-Unit jest już zawarta. Dostałem telefon od 50 Centa wczoraj. Właśnie podpisałem grubą umowę" - powiedział Shawty Lo.

By uczcić fakt zawarcia kontraktu, raper postanowił wypuścić nowy mixtape:

"To dla mnie specjalny projekt. Pracowałem naprawdę ciężko, żeby był to najlepszy mixtape, jaki nagrałem do tej pory. To będzie coś w stylu zapowiedzi albumu. W numerze "Haters" mam 50 Centa, Tony'ego Yayo i Roscoe Dasha. W "I Know" jest Twista i Wale. Pojawi się również Future, cały mixtape buja. Po prostu, jak nagrywam kawałek, może trafić równie dobrze na mixtape, jak i na album".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz