wtorek, 31 maja 2011

Swizz Beatz zapowiada nowy album


Swizz Beatz był ostatnio ciut bardziej aktywny i, jak się okazało, jest to związane z faktem jego pracy nad nową płytą. W ostatnim wywiadzie dla radia BBC raper/producent zdradził kilka faktów dotyczących wydawnictwa.

"Seria 'Monster Mondays' miała podgrzać atmosferę i pokazać ludziom, że robię teraz rzeczy nieco inaczej. Jak wyjdzie moja płyta pt. 'Haute Living', a stanie się to w moje urodziny - 13 września - i ludzie usłyszą track z Kanye Westem i Bono, będą na to przygotowani. Jak usłyszą numer z Lil Wayne'em i Lenny Kravitzem, również będą na to gotowi" - powiedział Swizz Beatz.

"Tu nie chodzi o jakiś jeden klubowy track. Mam bardzo dużo do wyrażenia. Chcę pokazać, jaki jestem prywatnie, jak się zmieniłem i dorosłem. Stawiam teraz poprzeczkę 20 razy wyżej. Mało śpię, cały czas pracuję i robię rzeczy, których inni się boją. Nakręciłem już 5 teledysków promujących ten album. Są niesamowite".

Oprócz wymienionych wcześniej gości, na płycie mają pojawić się również m.in. Alexandra Burke i M.I.A. By przekonać się, w jakiej formie jest Swizz Beatz, sprawdźcie wypuszczony kilka tygodni temu klip pt. "Everyday" z gościnnym udziałem Eve.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz