czwartek, 26 maja 2011

Nicki Minaj królową hiphopu?


Tak przynajmniej uważają dziennikarze z magazynu „Rolling Stone”. Lil Kim prawdopodobnie dostaje właśnie rozstrojów żołądka, a Nicki Minaj z charakterystyczną dla siebie skromnością skomentowała to prestiżowe wyróżnienie.

„To jest dla mnie niesamowite. Jestem podekscytowana, bo ‘Rolling Stone’ to prestiżowy magazyn. Teraz, gdy idę do każdego programu telewizyjnego, cały czas powtarzają – została uznana królową hiphopu. Uważam, że to się stało w odpowiednim momencie. Zostałam uhonorowana, bo naprawdę ciężko pracowałam, by dostać się do tego miejsca. Niezależnie od tego, czy jestem, czy nie jestem królową czegokolwiek, ludzie zawsze będą mieli swoją opinię. Nie rozumuję więc w ten sposób, że jestem królową tego lub tamtego. Po prostu ciężko pracuję i chcę, żeby ludzie to widzieli”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz