sobota, 14 maja 2011

Lil Boosie opowiada o życiu w więzieniu


Lil Boosie wypuścił kilka dni temu do internetu powyższe zdjęcie, które miało pokazać fanom, że wszystko u niego w porządku. Raper udzielił również wywiadu magazynowi XXL, opowiadając o swoim życiu za kratkami, policji rekwirującej jego dyski z muzyką i planowanej przeprowadzce z Luizjany.

"Radzę sobie, ale brakuje mi rodziny i życia jakie miałem poza tym miejscem" - powiedział raper - "Przez pierwsze siedem miesięcy byłem z ludźmi, a teraz jestem w odosobnieniu 23 godziny na dobę. Powiedzieli, że chcą mnie chronić ze względu na to, kim jestem. Ludzie tutaj giną, zostają ranni. Mam ostre towarzystwo".

"Jestem tutaj głównie ze względu na utwory traktujące o policji z Baton Rouge, które nagrywałem dużo wcześniej. W naszych nagrywkach jest dużo rzeczy, które nie podobają się systemowi. Zabrali mój dysk twardy po tym, jak zostałem aresztowany. Mam tam całe albumy, a nie zwrócili go do dzisiaj. Mają go już przez prawie rok. A ja potrzebuję tej muzyki".

"W dniu, w którym stąd wyjdę, opuszczę Luizjanę. Jestem tutaj głównym celem. Podziękuję bogu i wrócę do robienia pieniędzy" - dodał Boosie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz