piątek, 29 kwietnia 2011

Playlista 28 kwietnia

Beyonce powraca w stylu w 2011 roku z singlem "Run The World"
11 bangerów, rozwiązanie konkursu - dużo się działo w wczorajszej audycji, mimo, że premier albumowych brak ;) Mieliśmy nowe utwory Tech N9ne'a, DJ Dramy, Gucci Mane'a i widocznej na zdjęciu Beyonce. Sprawdź playlistę w rozwinięciu. 

Bootsy Collins – Hip Hop & Funk U Ft. Ice Cube, Snoop Dogg, & Chuck D
Tech N9ne – I Love Music f. Kendrick Lamar & Oobergeek
Ja Rule – Real Life Fantasy
Beyonce – Run The World (Girls)
Gucci Mane – Ferrari Boyz
KiD Ink – Blackout feat Meek Mill (Prod by Lex Luger)
DJ Drama – Oh My (feat. Fabolous, Roscoe Dash & Wiz Khalifa) (Prod. by Drumma Boy)
G4 Boyz – I Do Me ft. Lil Wayne
N.O.R.E. – Something That's ft Masspike Miles
Daz Dillinger – D.A.Z. (Destruction Adds Up to Zero)
Chamillionaire – Chandelier Ceiling

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Słaba ta lista - te kawałki mnie bardziej usypiają hehe gram czarną muzę w klubach i z waszych ostatnich 5 playlist wybrałem może 3-4 kawałki które poleciały na imprezie - to świadczy tylko o żenadzie amerykańskiego rapu !!!
pozdro Bang Time :P

Arkadiusz pisze...

Żenada amerykańskiego rapu? :D Numery takie jak nowy kawałek Tech N9ne'a, czy "Chandelier Ceiling" Chamillionaire'a na imprezę się nie nadają, jasna sprawa, ale do żenady im daleko ;)

Anonimowy pisze...

Chodziło mi bardziej o ogół powstającej muzyki zza oceanu :D Widzisz ja szukam jakiś bangerów lub tym podobnych - jak chce sobie posłuchać dobrego rapu załączam klasykę :) Taki już gust mam ... Pozdro

Anonimowy pisze...

Wlasnie ze kawalki super mi sie najbardziej podoba D.A.Z a co do beyonce to jestem w szoku 0_0 Ale chyba pozytywnie.

Prześlij komentarz