poniedziałek, 21 marca 2011

Yung Berg rezygnuje ze szpanerskiej biżuterii


Yung Berg to koleś, który odkąd stał się znany, został pobity więcej razy niż przeciwnicy Jackiego Chana w filmach z tymże. Młody raper niejednokrotnie został również obrabowany ze swoich błyskotek. Berg jednak "odrobił lekcję" i rezygnuje ze szpanerstwa.

"Wcześniej jak kupowałem te wielkie łańcuchy, wydawało mi się, że jest to jakaś część mnie. Będąc jednak dorosłym, będąc Chrześcijaninem, panem Wardem, tym kim naprawdę jestem, musiałem spuścić z tonu. Nie będę się pokazywał z wielkimi łańcuchami, bo wszyscy będą mówić: 'ten koleś nie odrobił swoich lekcji'. Odrobiłem lekcje. Wciąż będę nosił biżuterię, ale taką bardziej zwyczajną. Nie będzie już się tak rzucać w oczy" - powiedział raper z Chicago.

Piękna, eufemistyczna wypowiedź zastępująca proste wyrażenie: "yo, I'm broke!".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz