środa, 23 marca 2011

Gucci i Waka Flocka nagrali wspólną płytę


Głośno było swego czasu o beefie pomiędzy Gucci Mane'em i Waką Flocką Flame'em. Pierwszy z raperów w ostatnim wywiadzie zaprzeczył jednak, żeby jakiekolwiek nieporozumienia miały miejsce. Gucci zapowiedział dodatkowo nową płytę obu panów - ich LP jest ponoć już gotowe i będzie nosić tytuł "The Ferrari Boys".

"Ja i Waka Flocka zawsze żyliśmy w zgodzie, więc nie wiem, skąd się wzięły te pogłoski. Był krótki czas, że nie rozmawialiśmy. Nie znaczy to jednak, że coś było między nami nie tak" - powiedział Gucci.

"Bardzo dobrze się rozumiemy. On czuje mój styl, a ja jego. On czuje moją muzykę, ja czuje jego muzykę, więc stwierdziliśmy, ze trzeba połączyć nasze style. Od dwóch lat rozmawialiśmy o nagraniu wspólnego albumu. Odkąd stworzyliśmy Brick Squad, mówiliśmy o stworzeniu grupowego wydawnictwa. Teraz jest na to najlepszy czas. Wydamy album grupowy, a potem powrócimy do nagrywania solowego" - dodał raper.

Gucci zdradził również kilka szczegółów co do kształtu wydawnictwa:

"Album jest już nagrany. Jest w stu procentach gotowy. Oczekujcie go na wiosnę. Ma jakieś 17 tracków. Na produkcji mamy takie osoby jak: Drumma Boy, Southside, J. Cole, Shawty Redd. Mamy kolaboracje z Rocko, Tity Boiem, OJ Da Juicemanem i wszystkimi z obozu Brick Squad".

Raper zdradził również, że on i Waka Flocka będą wkrótce kręcić film. Reżyserią zajmie się Mr. BoomTown, a całość ma być gotowa na wakacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz