poniedziałek, 7 lutego 2011

T-Pain odpowiedzialny za wyciek "Revolver"

Prawa autorskie to absurd. Bo co niby ja mam tu napisać - "T-Pain ukradnie własny album"? Brzmi totalnie bez sensu. Spoko, przejdźmy do faktów... T-Pain ma dosyć hakerów i piratów i postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Album Revolver ujrzy światło dzienne, ale dosyć nieformalną i nietypową drogą...
Nowy nabytek Young Money/Cash Money nie chce już patrzeć jak bez jego przyzwolenia do jego fanów docierają niedokończone utwory w niezbyt dobrej jakości. W związku z tym... Rozpoczął publikowanie na twitterze piosenek z albumu "Revolver".
Nikt nie ma ochoty uszanować tego rodzaju sztuki, który tak bardzo "kochacie". Dlatego pójdę krok na przód i zacznę tej nocy publikować kawałki z mojego własnego albumu. Cóż, być może nie powinienem się tak czepiać, ale wszyscy patrzyli się na mnie dziwnie, gdy powiedziałem, że Revolver się nie ukaże, nie dlatego, że sprzedaż płyt jest kiepska. Czułem, że "muzyka" nie jest już szanowana (...).
Oficjalny profil wykonawcy znajdziecie pod twitter.com/nbtpain

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Heh niezle

Prześlij komentarz