piątek, 25 lutego 2011

Lil Kim vs. Nicki Minaj - zamieszania ciąg dalszy


Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale Nicki Minaj w tym roku jeszcze ani razu nie odpowiedziała na zaczepki Lil Kim, konsekwentnie zabijając ją ignorancją niczym Eminem Rick Rossa. Ex-gwiazda jednak nie ustaje w swoich zabiegach, które mają pomóc zbudować jej hype na swoją osobę i w końcu wydać nową płytę. Kolejne dzieło Lil Kim to... film dokumentalny, który według opisu ma być potwierdzeniem tezy, że Nicki Minaj ukradła swojej oponentce image. Nie wiem, nie chciało mi się oglądać... Jeśli ktoś jednak jest zainteresowany, ów krótkometrażowy film pt. "Carbon Copy" można zobaczyć w rozwinięciu. Przeczytacie również, jak całą sprawę skomentował szef Cash Money - Birdman, a także inna niegdyś popularna raperka - Foxy Brown.



"Naprawdę, nie wkręcam się w to" - powiedział Birdman - "Nicki to moja mała siostra, więc trzymamy się razem. Będę z nią niezależnie od tego, co się stanie. Myślę jednak, że Kim powinna zacząć robić swoje i przestać się martwić tym, co robi Nicki. Tak u nas było zawsze - skupiamy się na muzyce. Nie damy się rozproszyć. Ale wiesz, Nicki jest najgorętsza w grze, więc musisz przyjąć to do wiadomości i robić swoje".

Całego zamieszania dość ma również Foxy Brown:

"Czy Kim pozwoliła ludziom dojść do wniosku, że Nicki Minaj ukradła jej image? Wszystko byłoby w porządku, gdyby to nie wyszło od niej. Jeśli jednak używa się tego jako narzędzia, które ma pomóc w wydaniu albumu, wtedy trzeba się zastanowić. Nie popieram tego, nie uważam, by było to ładne. Nicki bez dwóch zdań czerpała z Lil Kim i ze mnie. Wobec mnie nie okazała jednak nigdy braku szacunku. Nie słyszałam, żeby pojechała komukolwiek oprócz Kim. W tym momencie wygląda to tak, że Kim ma problem z Nicki Minaj, ze mną, z Faith Evans, z Charli Baltimore, z wszystkimi. Wystarczy tego. Postanowiłam stanąć z boku. Po prostu róbmy dobrą muzykę - o to w tym chodzi".

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lil Kim jest żałosna niech to w koncu ktos jej uswiadomi!

Anonimowy pisze...

załosna to jest ta Minaj mała Kim zaczynała u boku Bigiego, po chuj działa lasce na nerwy i kopiuje kazdy ruch Kim. niech odbiją od siebie bo robia zupełnie inny rap... a ta nicki mogłaby zrobic dissa i odpowiedziec na zaczepki Kim bo mała chce walczyc !

Prześlij komentarz