poniedziałek, 14 lutego 2011

Grammy rozdane - Co dostał Eminem?

W ten weekend rozdany nagrody Grammy. Zastanawiałem się jak opisać wszystkie istotne z punktu widzenia Bang Time nominacje i statuetki w jednym poście... Niestety nagród jest ponad setka, więc postanowiłem to podzielić na kilku najważniejszych dla nas wykonawców. Na początek Eminem, wyróżniony w kategoriach:



  1. Nagranie roku - Love The Way You Lie
  2. Album Roku - Recovery
  3. Piosenka roku - Love The Way You Lie
  4. Najlepsza kolaboracja Pop z wokalami - wraz z B.o.B. - Airplanes, Part II
  5. Najlepsze wykonanie solowe rap - Not Afraid
  6. Najlepsza kolaboracja piosenka rap - Love The Way You Lie
  7. Najlepsza piosenka rap - Not Afraid, Love The Way You Lie
  8. Najlepszy album rap - Recovery
  9. Najlepsze wideo muzyczne krótkometrażowe - Love The Way You Lie
Uff. Dużo tego. Wygrał w kategorii "najlepszy album rap" i najlepsze wykonanie solowe rap za "Not Afraid":
Ja, szczerze mówiąc, od początku byłem bardzo sceptyczny wobec tego klipu, przede wszystkim biorąc pod uwagę sceny z "lataniem"... Czy to faktycznie szczytowe osiągniecie Eminema? Wydaje mi się, że nie, ale z autorytetem Grammy dyskutować praktycznie się nie da ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz