poniedziałek, 7 lutego 2011

Eminem reklamuje Liptona i Chryslera

Stany Zjednoczone w ten weekend żyły finałem Superbowl... Świątynią nie tylko amerykańskiego sportu, ale i komercji. To właśnie podczas transmisji tego wydarzenia emisje reklam sięgają rekordowych wartości mierzonych w milionach dolarów. Wygląda na to, że niektórzy słono zapłacili nie tylko za pokazanie reklamy, ale też za jej stworzenie. Eminem użyczył swojej postaci dla napoju Brisk (amerykański odpowiednik Lipton Ice Tea sprzedawany pod inną marką) oraz Chryslerowi. W tym drugim spocie widzimy również mocne nawiązanie do historii miasta Detroit, a w tle słyszymy instrumental od "Lose Yourself". Like it? 
Reklamy obejrzysz w rozwinięciu.


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

zajebiste reklamy...

Anonimowy pisze...

Fajne,fajne.

Anonimowy pisze...

Zgadzam się.
Fajne

Prześlij komentarz