czwartek, 20 stycznia 2011

Chamillionaire wyjaśnia przyczyny odejścia z Universal Records


Chamillionaire milczał przez dłuższy czas, ale wygląda na to, że w roku 2011 dostaniemy od niego trochę muzyki. Artysta wypuścił niedawno kilka nowych kawałków i wypowiedział się na temat problemów z wytwórnią Universal Records.

"Przez dłuższy czas nie wypuszczałem żadnej muzyki ponieważ próbowałem odejść z Universalu. W pewnym momencie czułem się tak, jakbym walczył przeciwko machinie, która powinna mnie wspierać. Warunkiem mojego odejścia jest to, że nie wydam albumu pt. 'Venom' ani żadnej muzyki, którą nagrałem podczas gdy byłem u nich. Chciałem odzyskać kontrolę i móc wydawać, co chcę i kiedy chcę. Te wytwórnie spędzają więcej czasu na marudzeniu, że rap nie jest wystarczająco popowy, niż na wspieraniu wykonawców z ich pomysłami".

Trochę wcześniej Cham zdradził również, że wytwórnia mocno ingerowała w jego nagrania:

"Wydaje mi się, że obecnie wytwórnie widzą, że sprzedaje się pop, a nie rap. Chcą więc zmieniać wykonawców w tę stronę. Mówili mi: 'wszedłeś do kultury popularnej z 'Ridin' Dirty', więc zrób to jeszcze raz. Tego właśnie ode mnie oczekiwali, a jak tylko wychodziłem z czymś od siebie, przestawali mnie wspierać. Ale 'Ridin' Dirty' nie było popową piosenką - to byłem ja".

Jak myślicie, czy Chamillionaire poradzi sobie jako niezależny artysta w tych trudnych dla raperów czasach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz