wtorek, 23 listopada 2010

Lloyd Banks skończy z nagrywaniem przed czterdziestką?


Lloyd Banks świętuje dziś wydanie swojej nowej płyty, zatytułowanej "The Hunger For More 2". W jednym z wywiadów artysta powiedział, że nie wyobraża sobie, by być raperem w wieku czterdziestu lat.

"Kocham zarówno muzykę, jaki i proces jej powstawania. Nie widzę możliwości przystopowania w najbliższym czasie. Z drugiej strony - ciężko mi sobie wyobrazić siebie jako czterdziestoletniego rapera. Nie powiem, że chcę kiedykolwiek przestać robić muzykę. Zmienią się jednak moje priorytety. Teraz muzyka jest moją dziewczyną. Hiphop jest moją dziewczyną i dzieckiem. Hiphop wypełnia miejsce wszystkich rzeczy, których nie mam. Poświęcam mu 101 % uwagi. Nie sądzę, bym mógł być równie dobrym ojcem albo mężem, dopóki jestem artystą".

Dla zainteresowanych - Lloyd Banks ma 28 lat, także trochę jeszcze ponagrywa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz