środa, 10 listopada 2010

Birdman - Fire Flame (teledysk) (very hot!)


Sporo nowych klipów pojawiło się dziś w internecie, ale nie miałem problemu z wybraniem jednego, który powinien trafić na bloga. Birdman należy bez wątpienia do grona ewidentnie słabych raperów, którymi mocno się jaram. Ostatnie nagrywki tego pana sprawiły jednak, że zwątpiłem w jego umiejętność tworzenia bangerów. Niesłusznie. BIRDMAN TRYUMFALNIE POWRACA DO GRONA MOICH ULUBIONYCH WYKONAWCÓW. Zamiast kolejnej marnej produkcji na green screenie, dostaliśmy wysokobudżetowy teledysk, w którym szef Cash Money zadanie ma jedno - pokazać, jak bardzo jest bogaty. Jaram się.



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

boze jestem w szoku co za teledysk o ja pier!!!!!! Ogromna poprawa OGROMNA!! co do jego glosu nie jestem przekonana ale i tak wielki plus dla Birdmana. Czekam z niecierpliwoscią na like father like son 2, bird jest w formie!!! ( nie wierzylam ze to kiedys napisze).

Anonimowy pisze...

petarda "jesteśmy w biznesie, setki milionów dolarów"

Anonimowy pisze...

po prostu BOSS

Prześlij komentarz