poniedziałek, 4 października 2010

Yung Berg stracił kolejny łańcuch


Yung Berg zasługuje na miano lamusa i frajera. W roku 2008 obrabowały go osoby związane z raperem z Detroit - Trick Trickiem. Berg stracił wtedy łańcuch z wizerunkiem transformersa. Nową błyskotkę, tym razem z batmanem, zabrał mu raper z UK - Rowdy-T.

Rowdy nagrał wideo, w którym przechwala się nowym nabytkiem. "Nigdy nie byłem fanem batmana, ale jest fanem rabunku". W dalszej części zaczyna fristajlować i obrażać Yung Berga. "Przyjdź do mnie, zabiorę ci inne rzeczy. Cupcake-ass bitch".



Sam Yung Berg widzi całe zamieszanie zupełnie inaczej:

"Ten łańcuch z batmanem nie jest dla mnie istotny. Mam dużo łańcuchów. Dla mnie ważne jest to, że oddałem go na cele dobroczynne - dziecku, które kocha batmana".

Raper dodał jeszcze:

"Tak naprawdę, w tym wszystkim chodzi dla mnie o muzykę".

Rowdy-T zdążył już nagrać kolejny film z odpowiedzią:



Dzieje się, oj dzieje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz