niedziela, 31 października 2010

Kid Cudi rezygnuje z rapu, chce grać rocka

Scott Mescudi a.k.a. Kid Cudi to gaduła, a jego słowa często rozmijają się z rzeczywistością ("kończę z muzyką").  Zastanawia mnie, jak będzie tym razem. W wywiadzie dla MTV raper zdradził, że chce skończyć z... rapem i założyć zespół rockowy "The Wizards". Jeśli jego nowe brzmienie ma być tak wtórne jak nazwa nowej grupy, lepiej żeby nawet nie zaczynał.

Mam dość rapu, to już nie sprawia mi satysfakcji. Nie spełniam się w pisaniu zwrotek. Dlatego nie rapuje na kawałkach Kanye'go (Westa). Mam w sobie dużo więcej pasji, gdy pyta mnie o refren.
Teraz spełniam się w nagrywaniu refrenów i nauce gry na gitarze.
Drugi solowy album Cudiego "Man on the Moon II: The Legend of Mr. Rager" ukaże się 9 listopada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz