środa, 29 września 2010

Tech N9ne - Seepage EP (25 października)

Tak wygląda okładka nowego albumu Tech N9ne'a
Mało jest artystów tak płodnych jak Tech N9ne. Od 2006 roku wydaje co najmniej jeden pełny album rocznie. W tym roku dostaliśmy jak na razie "The Gates Mixed Plate" i "The Lost Scripts Of K.O.D." i to właśnie z tym drugim sporo wspólnego będzie miało pięcioutworowe "Seepage EP", które ukaże się już za niecały miesiąc. Pełna historia w rozwinięciu.
Leżałem w moim pokoju hotelowym w Paryżu, gdy [Krizz] Kaliko dostał wiadomość, że jego najlepszy przyjaciel, którego zna jeszcze od dzieciństwa, Chris Buckles umarł czekając na serce. Kiedy udawałem, że nie widzę, jak Kali się załamuje, moja ciocia Susie zadzwoniła i powiedziała mi, że mama znów trafiła do celi... I właśnie wtedy sięgnąłem po iPoda, żeby uciec od smutku. Grzebałem w playliście i natrafiłem na 5 opłaconych, ale nie użytych beatów z kolekcji K.O.D.. Chciałem od nich uciec, ale tak powstało Seepage. Nie chciałbym zbyt wiele mówić o tym albumie, bo obiecałem fanom, że na Lost Scripts definitywnie skończę z K.O.D.. Myślałem, że się uda, ale z tym nie da się tak po prostu zerwać. Nie będę się wypowiadać na ten temat, dopóki nie ułożę sobie tego dokładnie w głowie. W każdym razie, mam nadzieję, że album się spodoba! Jest na nim więcej złości niż zazwyczaj. Sorry n shit but thanx.
- Tech N9ne, via tech n9ne blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz