środa, 22 września 2010

Jay-Z wydaje książkę "Decoded"

Zestaw 36 tekstów piosenek wraz z wyjaśnieniami i ilustracjami - wszystko osobiście zebrane przez Jay'a-Z - tak w skrócie prezentuje się treść książki "Decoded". Za okładkę posłużyło dzieło amerykańskiego artysty, głównego przedstawiciela pop-artu, Andy'ego Warhola.


Hova:

Na początku pracy nad tą książką powiedziałem mojemu wydawcy, że chcę dokonać trzech ważnych rzeczy. Po pierwsze, chciałem pokazać, że wszystkie teksty hiphopowe, nie tylko moje, ale wszystkich wielkich MC, przy bliższym poznaniu są najprawdziwszą poezją. Po drugie, chciałem żeby książka opowiadała historię mojego pokolenia i pokazała kontekst wyborów, których dokonaliśmy w pełnych chaosu i przemocy sytuacjach. Po trzecie, chciałem żeby książka pokazała jak hip-hop stworzył sposób na odbieranie bardzo specyficznych, silnych wrażeń i zamieniła to w historię, którą każdy na tym świecie byłby w stanie zrozumieć i się do niej odnieść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz