sobota, 25 września 2010

Cam'ron & Jim Jones "Nie zdissowaliśmy Jay'a i Kanye Westa"

Czasem tłumaczenia bywają równie żałosne jak sam diss. I tak prawdopodobnie jest właśnie w tym przypadku. Członkowie Dipsetu w wywiadzie dla Hot 97.7 wyjaśniali, że nagranie pt. "Toast", które wypuścili tydzień temu było tylko "zabawą".

Cam'ron:
W tym utworze wcale nie zdissowałem Jay'a. Nawet o nim nie wspomniałem. Już od wielu lat nie jego nie dissuję. Nie zadajemy się ze sobą, ale ja jestem z Harlemu. Szanuje ludzi, którzy zarabiają tak szalenie wielką kasę. Szanuję to, co robi, więc go nie zdissowałem.
Jim Jones:
Pozdro dla Kanye! Niech nikt nie odbiera tego źle. My po prostu mieliśmy dobrą zabawę. To jest Hip Hop. Cam jest prawdopodobnie jednym z najlepszych raperów w tej grze w ostatnich dziesięciu latach. Bawiliśmy się. Cam nie zdissował go, on tylko zwrócił uwagę na kilka rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz