poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Tech N9ne i Lil Wayne?



Pierwszy nazywany jest królem podziemia, drugi jest jedną z kilku najbardziej rozpoznawalnych gwiazd Rapu. Coraz głośniej jest o możliwej współpracy tych dwóch wykonawców. Z inicjatywą wyszedł sam Lil Wayne. Stwierdził, że gdy tylko wyjdzie z więzienia, chciałby nagrać coś z udziałem Andre 3000 i... wspomnianego reprezentanta Kansas City. Do tej wypowiedzi ustosunkował się Tech N9ne w wywiadze dla HipHopDX.
Byłem w studiu z Big Scoobem, nagrywaliśmy jego album "Damn Fool". Właśnie pisałem, gdy wszedł i spytał czy słyszałem wieści o Lil Wayne. Spytałem się - Co się stało z Lil Wayne? Big Scoob odpowiedział - Nic się nie stało, koleś powiedział, że gdy wyjdzie z więzienia, chce pracować z Andre 3000 i z tobą. Nigdy nie spotkałem Wayne'a, ale zawsze doceniałem jego umiejętności. Słyszałem jego wszystkie mixtape'y, są genialne.
Nie wszystkim fanom Tecca Niny przypadł do gustu ten pomysł:
Niektórzy moi fani są wściekli. "Wayne to dokładnie to, czemu sprzeciwia się Tech N9ne!" Serio? W 2002 powiedziałem "pieprzyć przemysł muzyczny (Fuck the industry)" - ludzie, którzy kontrolują radio, telewizję i dyktują co ma lecieć, a co nie, boją się szukać szans w nowej muzyce. Lauryn Hill powiedziała "muzyka powinna inspirować". Dlaczego zamiast wydawać nową muzykę kopiują to, co już jest? Powiedziałem "pieprzyć przemysł muzyczny". Wielu moich fanów pomyślało, że po prostu będę się trzymał z daleka od mainstreamu, ale nie, mi nie chodzi o artystów. (...) Chodziło mi o tych pieprzonych dyrektorów, pieprzyć ich!
To jednak nie jest żadna nowość niego:
Niektórzy chcą słyszeć "Caribou Lou". Inni nie, wolą "Riot Maker", niektórzy chcą "I Need More Angels", inni "Can't Shake It", niektórzy "Like Yeah", inni "Sex Out South". To przez to, że mam trzy wymiary. Mam bardzo różnych fanów: "kottonmouth kings and queens, juggalos, juggalettes, thug niggas, metalheads" - wszyscy pod jednym dachem. Sam to sobie zrobiłem. Stałem się kimś, kto robi więcej niż jedną rzecz. Gdybym robił tylko jedną, problemu by nie było. Podoba mi się tak, jak jest.
Pełna rozmowa.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

yyy w ogole nie znam tego goscia.. coś ze mną nie tak?

Arkadiusz pisze...

Tech N9ne to najlepiej sprzedający się niezależny raper w USA - niezwiązany w żaden sposób z dużą wytwórnią.

Prześlij komentarz