czwartek, 15 lipca 2010

Sprawdź jak Lil Wayne żyje w więzieniu i kiedy odzyska wolność


Jeśli martwicie się o swojego idola, myśląc, że więzienie jest miejscem strasznym, to śpieszę z pocieszeniem. Weezy żyje sobie prawdopodobnie lepiej niż wielu z nas na co dzień. Artysta napisał ostatnio list do fanów, poruszając kilka bieżących kwestii. Pojawiła się również możliwość wcześniejszego opuszczenia aresztu przez rapera.

"Cały czas piszę i chcę wam powiedzieć, że nowe teksty są... cóż, nie ma dobrego słowa, które mogłoby je określić. Niesamowite byłoby zbyt typowe, a perfekcyjne niesprawiedliwe. Słucham czasem radia i słyszę muzykę, która często mi się podoba. Oklaskuję moją rodzinę Young Money za to, co robią. Nie jestem zaskoczony. To właśnie powinniśmy robić. Gratulacje dla Nicki i Drake'a za ich ostatnie sukcesy. Kocham moją drużynę. Wielka miłość dla Tez i Macka. Wiem, że ludzie są ciekawi, co robię na co dzień, więc proszę bardzo. Wstaję około 11 i piję kawę. Dzwonię do dzieci i mojej cudownej matki. Potem biorę prysznic i czytam maile. Jem lunch. Potem znów telefony. Czytam, albo piszę coś od czasu do czasu. Obiad. Pompki. Potem słucham ESPN w radiu. Czytam biblię i idę spać. Tak wygląda mój dzień".

Opisany tryb życia, choć wygląda dość przyjemnie, szybko może znudzić. Weezy ma jednak szansę opuścić więzienie dużo wcześniej. Przypomnijmy, że raper trafił do aresztu 8 marca i miał tam spędzić okrągły rok. Jak podaje jednak MTV News, artysta ma szansę odzyskać wolność już 4 listopada.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Slodziak ;)

Prześlij komentarz