czwartek, 8 lipca 2010

Mannie Fresh też nie dostawał tantiem od Cash Money


Mannie Fresh - producent odpowiedzialny za charakterystyczne brzmienie i sukces Cash Money - w jednym z ostatnich wywiadów wyjawił, że powodem jego odejścia z wytwórni były finanse.

"Robiłem albumy dla Cash Money i nie chodzi mi o single, robiłem całe albumy i teraz wiem, że nie byłem odpowiednio opłacany. Tak jakbym robił dziesięć utworów, a dostawał kasę za jeden. Myślę, że to jest dobry przykład, a nigdy nie było tajemnicą, dlaczego opuściłem Cash Money. Teraz rozmawiamy ze sobą, ale prawdę mówiąc, chodziło o kasę i wszyscy to wiedzą. Mogę z nimi współpracować raz jeszcze, jeśli pieniądze będą odpowiednie. To nie tylko puste słowa, rozmawialiśmy o tym, dzięki bogu nie jesteśmy wrogami, nie hejtujemy się nawzajem, ale 'business is business', a to była dla mnie lekcja. Kochałem robienie muzyki. Nie przykładałem więc uwagi do pieniędzy i nie mogę powiedzieć, że to była wina tylko Cash Money. Moja również, byłem młodym kolesiem, który niewiele ogarniał. Teraz już wiem o co chodzi, wracam na scenę robić interesy, bity i pilnować swoich finansów".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz