poniedziałek, 5 lipca 2010

Ice Cube potwierdza opóźnienie premiery „I Am The West”


Nowa płyta Ice Cube’a miała trafić do sklepów w tym miesiącu. Ostatnio pojawiły się jednak pogłoski, że premiera albumu została przesunięta. Kilka dni temu potwierdził je sam Ice Cube. Na „I Am The West” przyjdzie nam poczekać prawdopodobnie do września.

Raper/aktor wyjaśnił opóźnienie na swoim blogu:

„Jak może słyszeliście moje nowe nagranie „I AM THE WEST” nie zostanie wydane 13 lipca. Robiłem wszystko, żeby tak się stało, ale nie wystarczyło mi czasu. Muzyka jest gotowa, ale gorzej robotą papierkową. Odkąd pracuję z nowymi producentami, wszystko trwa dłużej niż zwykle, więc przegapiłem datę końcową. Ale wszystko jest w porządku. Wyznaczymy nową datę, jak wszystko będzie skończone i wypuścimy tę bombę. W międzyczasie wypuszczę nowy utwór miesiąc przed premierą. Mam nadzieję, że powiększy tylko wasz apetyt. Przepraszam wszystkich, którzy już teraz chcą nowego Ice Cube’a. Warto czekać”.

Przypomnijmy sobie w takim razie ostatni teledysk rapera, świetnie przyjęty przez publiczność:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz