środa, 23 czerwca 2010

Paul Wall schudł 45 kilogramów/ nowy teledysk w sieci


Gdy Paul Wall rozpoczął w roku 2005 swą wielką karierę, nie miał jakichkolwiek problemów z nadwagą. Uroki życia gwiazdy sprawiły jednak, że ważył swego czasu aż 145 kilogramów. Artysta poddał się operacji i stracił 45 kilo. Zobacz zdjęcia.


"Chciałem to zrobić normalnymi sposobami. Przestałem pić syrop, przestałem brać pigułki, ale to nie działało. Zdecydowałem się więc na operację" - powiedział Paul Wall.

"Operacja uratowała mi życie. Naprawdę nie miałem wyjścia, nawet mój lekarz mówił, że jestem chorobliwie otyły. Nie miałem wyboru. Byłem chorobliwie otyły, mówiłem sobie, że muszę coś zrobić, muszę się uratować" - dodał raper.

Teraz Paul Wall gotowy jest do premiery swojego nowego albumu pt. "Heart of a Champion". Płyta pojawi się w sklepach 13 lipca.

Tymczasem małe porównanie dwóch zdjęć Paul Walla:



A jeśli to zdjęcie Was nie przekonuje, zobaczcie, jak wyglądał podczas koncertu w Polsce:



No i sprawdźcie nowy klip Paul Walla:

1 komentarz:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz