środa, 2 czerwca 2010

4 nowe klipy, których nie możesz przegapić


Jest deszczowo i zimno. Po kilku miesiącach zimy, mamy już trzeci miesiąc jesieni. Jedyny sposób, żeby nie zwariować, to przenieść się w świat gorących brzmień, baunsu, pięknych kobiet, drogich samochodów i czego tam jeszcze. Z pomocą przychodzi Bang Time!

Gucci Mane - 911 Emergency

Stało się. Gucci Mane wyszedł z więzienia i tylko kwestią czasu było, kiedy pojawi się jakiś nowy klip z jego udziałem. I tak czekaliśmy dłużej niż można się było spodziewać. Sprawdźcie chociażby dla jego okularów!



Cousin Fik - Bay Area 51 (feat. E-40)

Kim (czym?) jest Cousin Fik? Nie mam pojęcia. Pewne jest jednak, że za pomocą tego klipu przenosimy się w mroczny (ale bynajmniej niezimny i niedeszczowy) świat Bay Area i dodatkowo możemy w refrenie posłuchać E-40.



Ray Rizzy (Feat. Lil Jon & Juvenile) - Ok, Yea

Ray Rizzy jest również postacią mi nieznaną. Ksywki gości mówią jednak same za siebie. Uwaga - jest gorąco.



The-Dream - Make Up Bag (feat. T.I.)

Myślałem, że The-Dream nie zrobi już nigdy czegoś, co mi się spodoba, a tu proszę... Wielkiej podjarki nie ma, ale numer, do którego klip poniżej, jest całkiem przyjemny i wpadający w ucho. BTW - T.I. ma być jedynym gościem na nadchodzącej (ponoć ostatniej LOL) płycie piosenkarza R&B. Panowie opowiadają nam tym razem, co zrobić jeśli kobieta jest na nas zła. Jak się okazuje, sposób jest dziecinnie prosty, choć zupełnie niestudencki...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ostatni najlepszy

Anonimowy pisze...

Jest takze i polski akcent w ostatnim teledysku ;)

Prześlij komentarz