poniedziałek, 5 kwietnia 2010

T.I. przygotowuje "agresywny" album


T.I. po opuszczeniu więzienia od razu zabrał się za przygotowywanie nowego albumu. Niezatytułowana jeszcze płyta ma już swoją oficjalną datę premiery – pojawi się w sklepach 24 sierpnia.



W wywiadzie udzielonym kilka dni temu T.I. podzielił się spostrzeżeniami co do czasu spędzonego w więzieniu, a także powiedział w jakim kierunku pójdzie przy nagrywaniu nowego krążka.

Cieszę się, że jestem w domu. Czuję się lepiej niż kiedykolwiek. Dojrzałem i sporo się nauczyłem. Myślę, że teraz jest czas, by wykorzystać to w dobry sposób.

Jak się okazuje, T.I. nie miał w więzieniu głowy do przygotowywania nowego materiału:

Nie miałem zbyt wiele czasu. Dużo się działo wokół mnie, więc naprawdę nie miałem motywacji, by tworzyć.

Zaraz po opuszczeniu więzienia samozwańczy król Południa wypuścił track pt. I’m Back, który ma być pierwszym singlem promującym nowe wydawnictwo. W jakim kierunku pójdzie T.I. przy nagrywaniu?

Ten album będzie inny w wielu aspektach. Przy „Paper Trail” chodziło bardziej o sztukę, tutaj o uczucia. Jest zdecydowanie bardziej agresywny, przynajmniej jak na ten etap produkcji. Kto wie, mogę nagrać jutro 10 lovesongów i zmienić ten kierunek. Na razie jest to jednak klasyczny, twardy T.I.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz